اقتصاد

[مشاهده بازار Bitop] تحلیل ارز امروز: بیت کوین از 60000 دلار آمریکا عبور می کند، فرصت های عملیاتی اتر، TRX، SOL، SUI

[مشاهده بازار Bitop] تحلیل ارز امروز: بیت کوین از 60000 دلار آمریکا عبور می کند، فرصت های عملیاتی اتر، TRX، SOL، SUI

[مشاهده بازار Bitop] تحلیل ارز امروز: بیت کوین از 60000 دلار آمریکا عبور می کند، فرصت های عملیاتی اتر، TRX، SOL، SUI

Bijie.com گزارش داد:

بیت کوین امروز صبح از 60000 دلار آمریکا فراتر رفت، زمانی که به 60910 رسید، در زمان نگارش این مقاله با 3.32 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با قیمت 60505 دلار معامله می شد. با در نظر گرفتن پمپ روز دوشنبه که سهام ایالات متحده در روز دوشنبه افتتاح شد، ممکن است حرکت صعودی ادامه پیدا نکند.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، بیت کوین از اوایل ماه مارس روند نزولی را نشان می دهد، حتی اگر قیمت آن افزایش یابد، نتوانسته است از قیمت بالای 73777 عبور کند پایین قبلی اکنون روند بیت کوین از یک خط روند نزولی کوچکتر عبور کرده است و این روند تقریباً به خط روند صعودی نزدیک شده است. اگرچه معاملات جانبی محتمل تر است، اما اگر پس از این شکست قیمت به خط روند بازگردد، می توانید طولانی مدت را در نظر بگیرید.

روند اتریوم نسبتا ضعیف است. اتریوم برای بیش از یک هفته بین 2500 و 2700 دلار تثبیت شده است احتمال افزایش در آینده نزدیک را ببینید.

اگر سطح را افزایش دهید، می توانید متوجه شوید که اتر یک ساختار بالای سه گانه تشکیل داده است، و هنگامی که از طریق خط گردن شکسته شد، با مقدار زیادی مخلوط شد و اکنون به Fibo 0.5~0.618 بازگشته است. اگر قیمت نتواند از سطح 2880 دلار عبور کند، ممکن است تا 1500 دلار سقوط کند.

SOL کاملاً در یک محدوده باریک در نوسان است، با یک کانال بالقوه رو به بالا، دو محدوده پشتیبانی فشار بالا و پایین، و یک خط روند دور از ذهن در بالا.

معمولاً این نوع شوک جعبه فرصت خوبی برای کسب درآمد است. این یکی از شکل‌های مورد علاقه معامله‌گران کوتاه‌مدت است تا زمانی که موقعیت‌های خود را به شدت مدیریت کنید، معمولاً سود آن خیلی بد نخواهد بود.

SUI از قانون استاندارد 123 خارج می شود. نقطه پیشرفت 1 دقیقاً در لبه پایینی ناحیه فشار قرار دارد و نقطه 2 اصلاحی نیز دقیقاً در موقعیت فیبوناچی 0.5 است همچنین یک منطقه فشرده تراکنش است، و منطقه فشرده بعدی دقیقاً 0.382 است، تقریباً هیچ دلیلی برای طولانی نشدن وجود ندارد.

با توجه به اینکه بازار تقریباً در حال حرکت است، ممکن است فصل کوتاه‌مدت کپی‌برداری به زودی فرا برسد، اگرچه کمی دیر شده است، اما خوانندگان علاقه‌مند نیز می‌توانند با قیمت فعلی وارد بازار شوند و حداقل حد ضرر را در نظر بگیرند. 0.788 دلار

عملکرد قیمت TRX نسبتاً قوی است و از خط روند نزولی در سطح بالا عبور می کند می تواند طولانی بودن را در نظر بگیرد

اگر از Fibo برای یافتن موقعیت‌های خرید بالقوه استفاده می‌کنید، احتمالاً بین 0.707 تا 0.1338 دلار هستند برای سفارشات معلق، حد ضرر حدود 0.133 دلار خواهد بود.

این مقاله توسط تحلیلگرانbitopتیم نظارت بر بازار گردآوری شده است. تجزیه و تحلیل به موقع است و سرمایه گذاری مخاطره آمیز است، بنابراین هنگام ورود به بازار محتاط باشید!

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا